Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Mam zamiar kupić Octavię I 2002 r

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Mam zamiar kupić Octavię I 2002 r

    Tvoras, nikt nikogo smiechem nie zabije

    Zapraszamy.

    P.S : Chyba tez sie zjawie.
    OII 4x4 2.0TDI z fiiiltrem

  • #2
    Mam zamiar kupić Octavię I 2002 r

    Witam, potrzebuję odpowiedzi czy warto kupić Octę I combi 2002r 90 KM wersja ICE 285 000 przebiegu, serwisowana do tej pory, co 15 tyś km w serwisie na wymianie olleju i płynów , świeżo po wymianie rozrządu, po prostu wszystko w serwisie i wszystko na czas




    Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców...

    Komentarz


    • #3
      Bojan, wiesz , na odległość to trudno coś stwierdzić , jak masz fotki to wrzuć.
      Na przebieg nie patrz , tylko sprawdz w jakiej kondycji jest silnik a szczególnie turbosprężarka , jak by nie patrzeć to już 3 rozrząd. Tak w skrócie.
      Jak masz więcej pytań to służę

      Pozdrawiam
      Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

      Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

      Jest O1 1.6 BFQ

      Komentarz


      • #4
        Bojan, i jeśli pytasz czy warto to rzuć jakąś cenę bo ma ona zawsze znaczenie
        285kkm to nie pierwsza młodość ale na pewno nie jest to koniec silnika 1.9TDI (bo zakładam że to TDI bo chyba innych 90KM nie było )
        do tego jeżeli latana w trasach - a z takim przebiegiem to trudno inaczej i nie bita to w dobrej cenie może być godna uwagi jak najbardziej - tym bardziej jeśli piszesz że serwisowana na pewno

        rzuć cenę to będzie łatwiej doradzić

        Komentarz


        • #5
          cena 23.500

          [ Dodano: Sro 14 Lut, 07 23:58 ]
          nie mam jeszcze zdjęć, niby latala na trasy, tak jak kolega mówił wymieniony jest 3 rozrząd, aha coś jest niby nie tak z czujnikiem wycieraczek bo nie zawsze się wyłączają na czas




          Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców...

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez Bojan
            cena 23.500
            całkiem całkiem , a foty masz ?
            Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

            Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

            Jest O1 1.6 BFQ

            Komentarz


            • #7
              nie mam bo tylko ją oglądałem, a nie było czasu zrobić,

              [ Dodano: Czw 15 Lut, 07 00:04 ]
              jak mam rozróżnić wersję silnika bo nie wienm o co chodzi ASV AXR




              Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców...

              Komentarz


              • #8
                Jak latała w trasach a właściciel dbał o nią, nie ASO tylko właściciel to jest jak najbardziej do wzięcia.
                Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                BMW serii 3... Radość z jazdy.

                Komentarz


                • #9
                  właścicielem był i jeszcze jest brat właściciela salonu, serwisu skody :lol:




                  Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców...

                  Komentarz


                  • #10
                    Przebieg konkretny ale , jeśli samochód był dobrze traktowany to IMO 50%-70% zuzycia
                    Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
                    teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
                    czarna AR 156 1.8 T.Spark

                    Komentarz


                    • #11
                      gdyby ktoś był tak miły i chciał dać kilka wskazówek na co zwrócić szczególną uwagę przed zakupem to czekam gg8766821 :roll:




                      Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców...

                      Komentarz


                      • #12
                        proponowałbym ostrożne podejscie do auta z takim przelotem, oczywiscie nie mowie, ze nie, ale IMHO jest to przebieg, przy którym właściwie wszystko ma juz prawo się sypnąć (zwłaszcza jak nie jest sie pierwszym wlascicielem nie mozna byc niczego pewnym), wiec ogolnie starałym sie zwrócić "szczegolną uwagę" na wszystko i byc przygotowanym na to, ze w najblizszym czasie samochod moze wymagac jednak jakiegos wkladu finansowego - jezeli cena dobra to nie jest taki problem.
                        a w pierwszym rzedzie - czy nie była bita IMO :idea:
                        saport techniczny baj DGW
                        była BKD+DSG '05 120kkm
                        była BXE '08 190kkm
                        no i nie ma :-)

                        Komentarz


                        • #13
                          Zawieszenie + osprzęt silnika - trzeba się przyjrzeć
                          Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
                          teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
                          czarna AR 156 1.8 T.Spark

                          Komentarz


                          • #14
                            w serwisie i właściciel zarzekają się że nie była bita




                            Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców...

                            Komentarz


                            • #15
                              w serwisie i właściciel zarzekają się że nie była bita
                              sprawdź to koniecznie sam :!: :idea:
                              saport techniczny baj DGW
                              była BKD+DSG '05 120kkm
                              była BXE '08 190kkm
                              no i nie ma :-)

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez Bojan
                                gdyby ktoś był tak miły i chciał dać kilka wskazówek na co zwrócić szczególną uwagę przed zakupem to czekam gg8766821 :roll:
                                Sprawdzić przede wszystkim uwagę na zachowanie silnika, czy ładnie gra - równomierna praca po rozgrzaniu, sprawdzić czy turbina wytrzymuje zapięcie na max obrotach od I do III biegu. Przebieg faktycznie duży, ale to nie musi oznaczać, że auto będzie złe. Jeśli była okresowo diagnozowana w ASO nie powinno być źle. Sprawdź także wszystko co wiąże się z zawieszeniem (bynajmniej to co możesz wizualnie) - drążki, gumy stabilizatora, amorki, odbojniki tyłu, guma przegubów (czy nie pęknięta), czy nie ma luzów na przekładni - może pozwolą zdjąć gumy i sprawdzić czy listwa nie ma nieszczelności.
                                Niech zdejmą osłonę i sprawdź stan miski olejowej czy nie było jakiegoś spotkania bliskiego stopnia. Jeśli serwisowana w jednym i tym samym ASO to możesz poprosić o wydruki z historii zleceń - wszystko wtedy będzie jasne.
                                Cena jak za ten rocznik i za wersję ICE bardzo kusząca.

                                Trzymam kciuki.
                                Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
                                Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
                                Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

                                Komentarz


                                • #17
                                  hehe przepieg prawie trzy razy wiekszy niz moj z tego samego roku :P
                                  ale skoro smiagal nia brat szefa aso skody to podejzewam ze podczas przegladow autko bylo cackane jak niemowlak w koncu rodzine traktuje sie inaczej

                                  wiec ja zrobil bym tak, pojechal na diagnoze do jetronica niech sprawdza wszystko
                                  i niech jakis blachaz (dobry) ja obejzy jesli te dwa sprawdzenia wypadna pomyslnie to bierz i ciesz sie jazda bo zywotnosc tych silnikow jest wielka 8)

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    chcę zrobić tak, że podjadę sobie do konkurencyjnego serwisu VW albo Audi, nich mi tam sprawdzą wszystko co się da, a i mam jeszcze jedno pytanko ile kosztuje w serwisie wymiana oleju i filtrów oczywiście oraz wymiana rozrządu, bo ona ma niby 285kkm przy 250kkm był wymienony rozrząd ale przezorny zawsze ubezpieczony 8)




                                    Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców...

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez Bojan
                                      serwisie wymiana oleju i filtrów oczywiście oraz wymiana rozrządu
                                      za rozrząd przy 90 tys na częsciach serwisu i ich robocie wyszło mi koło 2000zł , wszystko zależy czy przywieziesz swój olej czy cos
                                      Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                                      Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                                      Jest O1 1.6 BFQ

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Bojan, we wroclawiu na grunwaldzkiej koszt wymiany rozrzadu to 800zl (nie wiem czy z pompa wody)
                                        wymiana oleju to koszt okolo 60-70zl + olej
                                        ale na twoim miejscu podjechal bym jednak do JETRONIC'a
                                        tam zrobisz to samo a bedziesz mial pewnosc ze dobrze (bo np w ASO nie ustawiaja konta wtrysku :shock: )

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez Ziomal
                                          przy 90 tys na częsciach serwisu i ich robocie wyszło mi koło 2000zł , wszystko zależy czy przywieziesz swój olej czy cos
                                          Ziomal gdzie Ty przeglądy robisz? :shock: :shock:
                                          Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
                                          Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
                                          Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Zamieszczone przez ===Tomy===
                                            Ziomal gdzie Ty przeglądy robisz?
                                            Pewnie w jedynym ASO jakie mamy w naszej dziurze. Pieprzony monopolista (ASO).
                                            A6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
                                            AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
                                            O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
                                            -------------------------------------------------
                                            Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Zamieszczone przez splawik
                                              Pewnie w jedynym ASO jakie mamy w naszej dziurze. Pieprzony monopolista (ASO).
                                              Nie macie innej alternatywy? Nawet przejechać 150km dalej dla kilkuset złotych oszczędności i tak chyba jest bardziej opłacalne niż dawać się zdzierać jakiemuś łobuzowi, prawda?
                                              Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
                                              Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
                                              Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Tomy jak już kupię Octe to wlecę na jakiś spocik do Wałcza często tam jestem bo mam tam rodzinę na Dolnym Mieście i na Zatorzu




                                                Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców...

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Zamieszczone przez splawik
                                                  Pewnie w jedynym ASO jakie mamy w naszej dziurze. Pieprzony monopolista (ASO).
                                                  Ojciec nie wierzył mi że się powinno wymienic pompe wody przy rozrządzie do póki nie powiedzieli mu w serwisie ( miłe zaskoczenie) .

                                                  splawik, wiesz to wszystko dla 1 pieczątki walonej :?

                                                  Zamieszczone przez ===Tomy===
                                                  Nie macie innej alternatywy? Nawet przejechać 150km dalej dla kilkuset złotych oszczędności i tak chyba jest bardziej opłacalne niż dawać się zdzierać jakiemuś łobuzowi, prawda?
                                                  A znasz jakiś dobry serwis Skody ? :diabelski_usmiech Po za tym nie ja wydaję kase .Jadąc gdzieś dalej masz prawie cały dzień zmarnowany a Ojciec nie może zostac bez samochodu , :wink:
                                                  Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                                                  Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                                                  Jest O1 1.6 BFQ

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X